Fredag

Idag har varit en sån där rolig vuxen dag. Storhandling och tvätt. Vuxenpoängen haglar!
Tog en promenad med Malin och Victor ner till Nya varvet och Röda Sten. Det var helt underbart väder. Kallt och solen sken. Alicia var för härlig och satt och tjoade i vagnen. Hon börjar bli så rolig nu. Inte tyst en sekund nästan. Varje dag så är det något nytt. Nu har hon lärt sig att rulla från rygg till mage. Hon såg så stolt ut när jag berömde henne och klappade händerna och sa "Vad duktig du är gumman!". Världens leende fick jag tillbaka! Hon har även lärt sig att man kan skrika väldigt högt. Så där så det skär in i öronen. Mysigt... allt skall in i munnen också. Och när vi äter så blir hon arg när hon inte får mat. Sådan mor sådan dotter haha.

Imorgon skall vi till min mamma och pappa och klä granen och äta middag. Chrille skulle följt med men herr dubbelbokare hade vart i farten igen. Vi skall hem till Therese och hälsa på också. Therese och den galna byrackarn.

Ikväll har jag bakat Leilas Rocky Road! Dem blev helt sjukt goda! Nu måste jag äta en till...
Läste förresten på hennes blogg att hon är gravid. Så mysigt. Tänk att bo med henne...
Det är drömmen det haha.




Kommentarer
Postat av: Malin

mmmm såg inte alls gott ut även om d inte var dina hehe...

2008-12-21 @ 20:15:15
URL: http://bilbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0