Godmorgon andra advent

Lillan sover sin morgon nap så jag passar på att blogga lite.
Jag har blivit snuvig igen. Det som tur är så är det bara näsan som rinner och inget halsont (det där vågar jag knappt skriva för imon vaknar la jag med halsont för det.)
Idag skall vi ha familjedag och mysa och hitta på nåt tillsammans alla tre. Tyvärr sker det för sällan eftersom min karl gillar att sova. Det verkar ju inte regna så jag hade gärna gått på marknaden i Haga.
Men först måste jag ut och köpa klänningen och kjolen till lillan. Kan inte släppa dem!
Dock verkar det som att alla affärer öppnar 11 eller 12. Vi bor ju för fan i göteborg det borde öppna 10! Speciellt nu innan jul.

Nu skall jag duscha så är jag klar när lillan vaknar.
Ha en skön söndag. Kanske hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0