Godmorgon lussebak!

Här hemma spelas julmusik och jag har precis bakat lussebullar. Man kan komma igång med grejer tidigt när man är uppe med tuppen.
Idag hade jag planerat att gå och väga och mäta Alicia men jag kom på att jag tror drop in vägningen bara är mån-tors. Inte helt säker så jag går nog förbi en sväng i alla fall. Vill ta en promenad ändå.

Ikväll kommer brudarna hit och det vankas IDOL final! Jag har ingen favorit utan tycker att båda kan vinna! Vi skall äta tacos ikväll. Jag längtar!!!!!! Tess och Catrin har bakat också. Å det kommer bli så gott!

Nu börjar lillan veva med armarna efter sin morgon nap!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Catrin

mmmm asså det ska bli så gott!!sitter och tittar på min kaka vill bara käka den!!!nu!!

2008-12-12 @ 15:36:40
Postat av: Therese

jaaaaaaaaaaa va kul vi ska ha det. vi ska äta som om vi var bevakade av feeders=)

2008-12-12 @ 16:55:20
URL: http://yppah.blogg.se/
Postat av: anna

hahahahaha jag svälter ihjäääääl sanrt!! =)

2008-12-12 @ 17:33:50
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0