Jag ska bara...

göra denna listan först.


1. Hur gammal är du om fem år? 31 (jesus)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Alicia
3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Just nu är Titanic på men jag kollar inte direkt.

5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ... vill inte berätta
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, fast det beror på vem...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I lördags
11. Vilken ögonfärg har du? grön grå blå
12. När vaknade du i dag? 7
13. Vilken är din favoritjulsång? O holy night
14. Vilken är din favoritplats? Soffan kanske
15. Vilken plats föredrar du minst? Volvo
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Jag hoppas att jag bor i ett hus med en fin liten trädgård
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och att vara ensam (fortfarande samma typ haha)
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Alicia med sina ljud hon har för sig
19. Hur stor är din säng? 180x200
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I T-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Vilka städer har du bott i? Varberg, Göteborg och Philadelphia (saknar!)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? ja när jag känner för det
27. Vilken är din favoritglass? Triumpglass Marängswiss rror jag
28. Vilken är din favoritefterrätt? c
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? nej
31. Vad dricker du till frukost? te
32. Sover du på någon särskild sida? På mage, Äntligen kan jag göra det igen 
33. Kan du spela poker? Ööö nope
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Mmm
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej... det är bara massa tragik på min dag. 11e spetember
37. Vill du ha barn? Jag vill ha fler ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag trilla med cykeln i åttan och när Chrille hade krockat och jag åkte med till sjukhuset
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning!
42. Äger du dyrbara smycken? ja det gör jag
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate och Gossip Girl
44. Kan du rulla med tungan? Rulla med tungan? Jag kan rulla tungan...
45. Vem är den roligaste människan du känner? det måste nog fan vara Therese
46. Sover du med gosedjur? nej
47. Vad har du för ringsignal? la belle et le bad boy - Mc solar
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, nu går dem i arv till Alicia
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Alicias babygym
50. Flirtar du mycket? Nej
51. Kan du byta olja på bilen? Aldrig försökt men hur svårt kan det vara?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Ja det suger! 2800 spänn. Smack.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag läser en shopaholics bekännelser
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix
56. Dansar du i bilen? jadå
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar bara på radion i bilen och jag minns inte vikken faktiskt
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Chrilles mosters adress tror jag
59. När var du i kyrkan senast? Biancas dop i september
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jörgen var det nog. Eller Siv.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ja du Sara. Vad är det? En halv natt va hahaha. Jag gick ju alltid in när vi skulle tälta. Sen fick Sara inte tälta med mig mer haha.

Nu ska jag sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha ah fan kommer fortfarande ihåg det, fick verkligen inte tälta med dig haha....skadat...

2008-12-17 @ 02:39:07
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: therese

hahahahah asso tycker du det?? Tack så mycket . du är inte så tråkig du heller hahha pöss pöss

2008-12-17 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0