Julafton

Julafton var hur mysigt som helst. Det kändes så speciellt i år när Alicia är med oss. Det blev liksom helt annorlunda. Vi käkade god mat och som vanligt blir man ju proppmätt. Jag trodde att jag skulle kunna få ner med eftersom jag pausade och matade lillan imellan. Åt lite till och la henne för att sova middag. Men jag blev ju fan lika mätt ändå.
Alicia var väldigt med hela kvällen faktiskt. När det var dags för julklappsöppning så var hon väldigt engagerad och ryckte och smakade på allt papper haha. Det var roligt att hon var så med. Det trodde jag faktiskt inte. Och hon fick så mycket saker. Mängder med leksaker, badleksaker, En liten Kimono (to die for) fårskinnstofflor (även dem to die for) En gigantisk nalle, sin första docka, kläder, en CD skiva. Ja, you name it typ.

 

Julaftons morgon





Massa paket!

 

Smakar gott!

Igår var vi hos Chrilles moster och hennes familj och åt middag. Vi slapp julmaten och det var verkligen uppskattat. Alicia fattade verkligen tycke för Linn, Chrilles kusin som är nio år. Linn flög runt huset som en raket och det var mycket spännande att titta på.
Idag är det traditionell annandagsmiddag hos farmor. Mycket flängande nu under julen. Men det är mysigt att vara med familjen!
Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

gud va fin den klänningen var! hon e så söt eran lilla ängel

2008-12-26 @ 14:15:03
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

a den klänningen är helt gudomlig. och hon me!

2008-12-26 @ 16:58:00
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0