Mommy time

Idag har jag varit ensam. Hela dagen nästan! Åkte upp till Rannebergen vid 13 tiden och kom hem för en timma sen typ. Träffade Catrin och vi var i Angered en sväng och jag köpte en kjol. 99 spänn på rean! Sicket kap! Vilken storlek jag fick ge mig på tänker jag inte tala högt om. Sorgligt för fan. Från och med den första januari skall ni få följa min resa till ett mindre jag. Just nu är det för mycket av det goda om man säger så =). Mer om det senare.

Sen åkte vi hem till catrin och åt tacos och Therese kom dit lite senare också. Hon skall uppfostra byrackarn och jag och Catrin höll på att skratta ihjäl oss. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Hahaha!

Just nu har jag lite "Pussa på Alicia" abstinens men hon sover ju =(. Imon skall jag pussa pussa pussa på henne! Hela dagen!

Kommentarer
Postat av: catrin

hahahah therese tror att hon är cesar!!hahahahaha

2008-12-29 @ 23:41:53
Postat av: anna

hahahaa lol

2008-12-30 @ 00:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0