Only in america...

Jag tittar på dokumentären på kanal 5 om den ökända gravida pappan. Allt jag har att säga är att det är helt sinnessjukt!
För det första, varför göra om sig till man om man väljer att behålla sina kvinnliga delar och alla kvinnliga organ? Då kan man la lika gärna nöja sig med att "spela man"?
När jag ser honom men den stora magen så mår jag faktiskt illa. Det ser helt underligt och fel ut. Och dem undrar varför alla tycker att dem är konstiga och varför folk reagerar så starkt. DAH! Varför inte adoptera? Det finns så många barn ute i världen som behöver föräldrar.

Men när man fick se den lilla nyfödda bebisen så smälte mitt hjärta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0