Summa summarum

Har jag ens skrivit något om helgen som var?

I fredags så var Catrin, Jill och Therese här och vi åt tacos och kollade på IDOL finalen såklart. Jag tycker att Alice skulle vunnit för hon gjorde bäst ifrån sig i fredags. Men Kevin är såå värdig vinnare! Catrin hade bakat en gudomlig vit chokladkaka och Therese hade bakat Leilas choklad cupcakes. Jill hade bakat nötter och chips :P som vi knappt rörde haha. Therese hade med sig lilla Nikita och Alicia var väldigt fascinerad. Hon lät Nikita slicka på hennes händer och stoppade sina fingrar i hennes mun. Inte ett dugg rädd! Dem gillade verkligen varandra. Bebis + bebis.







I lördags var det bara slappt. vi skulle kolla på en lägenhet som vi fick erbjudande om men när vi kom dit så satt det en lapp på dörren att han hade glömt att han inte skulle vara hemma. Så det blev inget. Glad för det är jag för i det området ville jag verkligen inte bo. Det var här i Majorna på Ekedalsgatan men lägenheten låt precis vid spåren med en balkong ut mot spåren också. Våning tre av tre. ingen hiss, inget barnvagnsrum så vitt jag kunde se. Kul med en bebis liksom. Allt talade bara emot den så jag kände att jag inte ens ville titta på den. Det var en trea på 63 kvadrat och hyran var inte mer än 5100 nånting. Men men, det går la fler tåg.

I söndags var jag, mamma, faster och farmor på julkonsert i lisebergshallen. Skulle dock inte kalla det julkonsert för det var inte många jullåtar. Men det var trevligt. Det var Jill Johnson, Andreas Johnson, Tomas Di Leva (Glöm inte berätta för Mike att jag vart och sett Di Leva Håkan haha) Anders Glenmark, Titiyo och nån mer tror jag. Som sagt helt OK. Di Leva är verkligen hel skön! Glöm inte att det är ni som är stjänorna här ikväll skrek han! Fred och Kärlek till er! och han snurrade så jag trodde att han skulle trilla av scenen haha. Han har faktiskt en helt otrolig röst! Det trode jag inte.

Idag skulle jag åkt ut till Volvo och hämtat min julklapp men jag hade ingen lust kände jag. Jag och Alicia har varit på en promenad i slottskogen och hon somnade så gott i vagnen. Sen har jag slagit in lite julklappar men det tyckte inte hon var sådär överdrivet roligt. Så hon fick lkea med adventsstjärnan. det var roligare!

 

Väldigt pedagogiska leksaker vi har här hemma haha

Nu skall jag lägga mig.
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0