Yes yes yes

Kevin och Alice till final i IDOL. Gött mos! För mig kvittar det vem som vinner. Det avgörande blir nog vem som gör vinnarlåten bäst. Det skall bli kul att se finalen i alla fall. Speciellt eftersom brudarna kommer hit och vi skall käka tacos och alla skall baka något och ta med sig. Möla möla möla!

Igår var Sara här. Jag bjöd på middag eftersom hon har fyllt år. Alicia var på ett strålande humör men började gråta när Sara först började prata med henne. Jag har kommit på att jag tror att hon är lite "rädd" för mörkhåriga. Haha. Det var likadant häromdagen när Catrin och Therese träffade henne. Då började hon också gråta. Det är la en fas och den går la över antar jag. Har hört talas om andra barn som också reagerar så så det kanske inte är så ovanligt.
Självklart kollade vi på IDOL finalen också.

Idag skall jag och Alicia åka och hälsa på min faster en sväng. Det var ett tag sen. Faster är mellanblond så vi får la se om Alicia börjar gråta haha. Sen blir det en tripp hem till mamma och pappa för att kolla vad mamma köpte på Gekås igår så att inte jag handlar samma saker när jag skall dit på tisdag.

Måste åka till en H&M också. Jag såg den sötaste klänningen och kjolen igår och jag måste köpa dem till Alicia. Jag har inte kunnat sluta tänka på dem. Det får bli julklappar. Har en 50% rabattkupong också. Perfa.
Nu sover lillan så att hon är piggelin när vi skall åka sen.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0