Ååå

Nu har vi kommit hem från husvisningarna. Det fanns en del fina hus. Många
 gick vi inte ens in i för dem var alldeles för modernt arkitektritade för vår smak.
Vi hittade 2 hus som verkligen föll både mig och Chrille i smaken.
(Det går inte att kopiera bilderna på husen så jag länkar)

Hus nr 1: Onsalavillan.
Detta var ett riktigt fint hus. Stort, 6 rum och kök. 154,9 kvadrat. 1 plan med jättehögt till tak i vardagsrummet. Luftigt.
Dock lite för öppen planlösning mellan kök och vardagsrum. Om jag inte minns fel så var köket ganska litet också. Små arbetsytor menar jag då.
Detta huset blev Chrille helt frälst i.

Hus nr 2: Villa Björkåsen
1 plans också. 5 rum och kök på 145 kvadrat. När masn kom in genom ytterdörren så såg man rätt igenom hela huset till "baksidan". Luftigt och fräscht. alla sovrum samlade på en och samma sida. Plus! Högt till tak i delar av detta huset också. Stoooort kök! =)

Så nu får la vi samla ihop typ 3-4 miljoner. C får börja sälja röv.
Så enkelt e det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0