Alla hjärtans dag och dyra dyra rosor

Vad skall man hitta på med Baby på Alla ♥ Dag då? Pank e jag, och han med tror jag.
Jag hade velat gå på restaurang och myst lite. Slippa laga maten själv och sånt.
Det blir nog ingen extravagant present till honom tror jag inte. Jag har ju fått en lampa.
Jag kanske jobbar i blomsteraffären på Alla ♥ Dag. Dem hör nog av sig i veckan.

Såg att dem hade fått prislista för snittblommor för den dagen.
En Grand Prix ros kostar i inköpspris 26-29 kronor. Vilket innebär att utpriset blir ca 90 spänn.
För en ros! Ok fina stora långa rosor men shit asså...



Grand Prix rosor

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har heller ingen aning om vad jag ska hitta på med din bror...han e ju inte den direkt romantiska typen så, som uppskattar blommor och sånt....tror jag. Vill oxå ut och äta men pank pank pank

2008-02-11 @ 08:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0