Dålig förlorare

Söndag idag. Sista dagen på veckan.
Igår var det middag hos brorsan. Jättegod tortellinilåda som Malin gjorde. Marängswiss till efterrätt.
Vi spelade Wii och garvade som fan. Idag har jag ont i min handled och träningsvärk i armarna. Haha. Då är man vältranad. Dem skrattade gott åt mig när jag spela eftersom jag spelar med HELA kroppen.
Typiskt att vi glömde kameran.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi tvättade. Hade typ sju maskiner tvätt! Igentligen får vi inte tvätta på söndagar men eftersom dem inte bryter strömmen så är det ju fritt fram.
Jag lånade Göteborgsvarvet igår av brorsan. Så idag har jag och Chrille spelat. Först vann jag och sen vann han och jag blev sur. Haha. Det är bara roligt att spela när man vinner. Det är ju det som är själva grejen ju.
Hehe nej skämta. Vi har haft jättemysigt. Istället för att bara sitta och glo på en jävla TV så ägna vi lite tid åt varandra och med varandra. Aldrig fel, och det görs för sällan.

Imon skall jag in till Ford med min mögliga bil. Får se vad dem säger.
Måste vara där mellan 7 och 9 på morgonen. Omänskligt. Så om dem börjar tjöta och jobba sig så vet jag en som kommer skälla ut dem.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag har d t o m på videokameran....

2008-02-25 @ 11:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0