Däppt i däsan

Har vart det i några dagar nu (täppt i näsan för den som inte fatta det) Vet inte om det är någon snuva på G eller om jag kanske är inne i en fas.
Köpt emig i alla fall en nässpray (Renässans Plus) som är en saltlösning och inte som en vanlig nässpray eftersom om du använder vanlig nässpray i för många dar så har den motsatt effekt sen. Du blir mer täppt.
Tro mig, I´ve been there.
Jag missbrukar nässpray.
Använder det i  25 dagar (runda slängar). Och sen är jag täppt for ever and ever typ. Jag hatar att andas med öppen mun också när jag sover. Jag har typ fobi för det. Man vet inte vad som kryper in eller dras med in av vindraget.
Denna nässprayen har samma saltprocent som havsvatten typ. Så det känns ungefär som att få en kallsup
Ganska obehagligt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0