godmorgon

Nu har jag och darling ätit en brakfrukost. Mmm jag älskar frukost (jag älskar darling mer)
Så, hur ser schemat ut för dagen då? kanske drar en sväng till 421, Eller inte, fan jag har ingen lust och ingen ork till nåt. Pissväder ute. C skall iväg tror jag.

Laddade ner och kollade på "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra)" igår. Den e så rolig och jag (om ni inte redan fattat det) älskar Martina Haag.
Om ni inte har sett filmen så check it out.
Läs hennes böcker också för den delen.

Nu skall jag spela Mahjong Titans

Kommentarer
Postat av: natalie

Jag vet inte om det går att göra så =)
men man kan ju försöka..

2008-02-03 @ 12:56:35
URL: http://nataliiiiiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0