Hus

Idag skall jag och baby åka och kolla på hus. Nya hus. Massa nya hus.
Vi skall till Husknuten. Jag skall drömma mig bort. Föreställa mig hur det skulle vara att bo i ett hus. Med en familj.
Få ha ett stort badrum med jacuzzi, måste ha jacuzzi. Stort ljust badrum. Egen tvättstuga som man inte behöver dela med andra. Inte behöver boka tid. Slippa släpa tvätt 2 trappor ner och över i grannhuset. Få ha ett sprajlans
nytt hus som ingen annan har äcklat sig i. Där men får vara med och bestämma från scratch vad man vill ha. Ett stort kök. med en köksö kanske? Herrgårdstil.... Min dröm!
Någon gång skall jag och baby har vårt eget nya hus. Men det kommer nog dröja. Flera år.
Pengar pengar pengar vet ni.
Jag hatar pengar


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad fina hus! Värsta drömmen :)

2008-02-17 @ 11:00:14
URL: http://walin.blogg.se
Postat av: jull

antar att jag får grymma vuxen poäng nu för jag e grymt avis! vill åxå kollapå nya hus o drömma mej bort! tror jag ska drömma lite om bild nr 7, ser helt underbart ut!
kram

2008-02-17 @ 12:22:28
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Malin o/M

Jag vill med ha hus, enplans hus helst, men även radhus...

2008-02-17 @ 12:58:16
Postat av: Sandra Dee

Åååå va kul! Vi har letat hus i många år nu men vi har inte riktigt den typ av budget som behövs för såna fina hus...hatar oxå pengar!!!
Vi kan la ta ett lån på 600 000 max å va fan får man för det...ett skethus kanske...

2008-02-17 @ 18:53:24
Postat av: anna

sandra: 600 000? du skojar? det får du inte ens lägenhet i gbg för det... jesus.

2008-02-17 @ 19:43:38
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra

Livet e hårt! Inte ens en lägenhet i lilla skit falkenberg, så det blir nog aldrig nåt hus för våran del ;(
Jag kommer till dig när du får hus å lånar din trädgård.

2008-02-17 @ 20:12:43
Postat av: anna

a det kan du göra. vi kan ta en heldag och rensa ogräs haha pimpla vin oxå

2008-02-17 @ 22:00:24
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0