Kickis klänning

Jag surfade runt på nätet igår och var inne på tradera en sväng.
Döm om min förvåning när självaste Kicki Danielsson står där i sin prakt och gör videoreklam för saker hon säljer.
Så vad säljer hon då?
Jo! Till att börja med så säljer hon sin brudklänning från 1984. Haha jag skratta ihjäl mig. Vem köper en brudklänning som är från 1984 och har på sig den nowdays? Haha den såg ut som en maräng ungefär.
Sen gick hon bärsärkargång i sitt hem och drog fram det ena efter det andra att sälja. En gammal dammig kristallkrona och en grammofon. Grammofonen e ju ganska cool dock för en samlare.
Hon sa att hon säljer brudklänningen för att hon inte skall gifta sig igen.
Sanningen är nog att hon inte ens får den över huvudet.
Stackarn...



Bilden ger ingen rättvisa direkt för här såg den ju OK ut.
Det gjorde den inte på filmen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, ja du bära hennes klänning är väl kanske inte min största dröm
haha:)!

2008-02-21 @ 12:19:06
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0