Lördag kväll

Sitter hemma. C är hos en kompis och jag har fete tråkigt. Idag har jag inte gjort så mycket. Tvättat, dammsugit och torkat golven. Sånt där tråkigt bara. Gjorde mammas goda köttfärsgratäng till middag. Smarrigt. mamma när ni kommer hem vill jag komma och äta den hos er. Kan inte göra den så god som du gör den.

Bara skit på Tv också. Skall nog lägga mig och kolla på några avsnitt av Gossip Girl tror jag.
Köpte med mig jättefina tulpaner i blandade färger igår från blomsteraffären. Dem pryder vårt vardagsrumsbord så fint!
Gick och käkade pizza igår i en ny pizzeria som öppnat i Ghettot här uppe. Ingen vidare god pizza. Plus att dem gjorde fel pizza ttill mig. Jag beställde en Al Capone och dem gjorde en Acapulco. Jag tog den men betalade bara halva priset såklart. Champingoner på den. Yuck.
Dit går vi inte igen...
Imon skall jag dra ut en sväng till IKEA tror jag. Kika på Hemtex också. Skall byta gardinerna jag köpte till köket och ha dem i vardagsrummet istället. Byta matta också. Åker la om det inte kommer en massa snö. Ser att det snöar här nu.
Sheisse....

Jag längtar efter dig  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0