När e det löning?

Tisdag idag. Jag gick hem från jobbet igår. Mår fan piss alltså. Jag kan inte jobba när jag e förkyld. Jag höll på att svimma och spy igår när jag skulle montera en kardan som inte gick att rubba. Att ta i är inte att rekommendera när man e sjuk. Då skall man vara hemma och kurera sig.
Så det skall jag vara nu.
Tittade färdigt på Dreamgirls igår kväll (filmen med Beyonce). Den var OK. Lite för mycket kärlekstrams och lite osammanhängande. Sen skulle jag kolla på Weeds (TV-serie) men det fanns inget ljud till den. Stumfilm :P

Vaknade 6:30 i morse. Kunde icke somna om. Faaan!
Jag vill ju sova bort min sjukdom.
Kommer la sova hela dagen och sen inte kunna sova inatt.
Det är så typiskt mig.

Carro sa till mig igår att det lön på måndag. Stämmer det?
Jag har ju trott att det e lön på onsdag först.
Nån som vet?
Hoppas att det e på måndag för jag behöver lön....
NU!

Kommentarer
Postat av: Malin

det är län nästa onsdag...behöver med pengar men d e bara och vänta..

2008-02-19 @ 09:15:20
Postat av: Sara

Vi har lön på måndag! det står i alla papper, sen e d lön tidigare för att man ska hinna betala alla räkningar innan månaden e slut, du vet för såna som har privat giroå så shit...alla betalar ju intepå internet=) hoppas det e likadant för er=)

2008-02-19 @ 11:29:35
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: Malin

hmm nu blir jag fundersam, alla säger vi får på onsdag...men men måndag e bara bättre...

2008-02-19 @ 12:51:58
Postat av: anna

jag tror att måndag stämmer efter som februari e kortare. dock e
den ju inte det denna månaden. bara en dag. men om det står på dina papper så e det så då sara. jippiiiii!!!!!! samma lönekontor ju.. yeaaaah!!!!!

2008-02-19 @ 12:59:02
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0