nödvändigt?

Skall in till stan sen. Måste erkänna att det inte känns jättemotiverande att klä på sig och sminka sig när det blåser och regnar ihjäl sig ute. Och jag som knappt vart ute på hela veckan ville ju göra ordning mig lite extra..
Paraply är ju inte ens att tänka på.
Första dagen på veckan som jag känner mig hyfsat Ok i kroppen. Har ju legat i världens förkylning som ni kanske vet. Slappat och glott på TV bara. Gjort några nödvändiga saker men inte mer än så.

Snart är februari slut. Vad hände? Hur fort gick inte det då?
Pratade med Linda i veckan. Bara 6 veckor kvar tills lilla Bianca föds.
Då är det den 2a april.
Känns ju helt overkligt.

Längtar tills februari är över. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0