Nyvaken lördag

Lördag idag. Både igår och idag har jag vaknat förvirrad och inte vetat vilken dag det är. Ska jag jobba eller inte? Ångest. Blir förbannad. Sen inser jag att det faktiskt är helg. Puh. Äckligt att vakna så.
Idag mår jag sådär. Har ont i halsen och ont i ena ögat. Vet inte om jag kanske dratt tll mig själv inatt eller nåt.

Igår var jag med brorsan och hälsade på faster. Gött att se henne igen och jag har dåligt samvete för att jag inte e där så ofta. Måste skärpa mig. Det är bara såna där småsaker som gör att man känner sig som en bättre människa. Men jag är inne i en period när jag inte orkar göra någonting. Ingen ork ingen lust.
Jag promenerade till Sahlgrenska igår. Gick värsta omvägen också. Istället för att gå genom slottskogen så gick jag runt hela skiten. Tog 50 minuter.
Jag fattar inte riktigt, när man har ont i ryggen så ska man ju röra på sig. Men grejen e med mig att efter jag har promenerat så kukar min rygg ur totalt. Igår kväll så satt jag på golvet en stund och sen kunde jag nästan inte komma upp. Ryggen låste sig totalt. Dem säger att det inte är ischias men vad fasen e det då?
Suger gör det alla fall.

Carro var här igår kväll. Vi käkade spaghetti och köttfärssås och glodde lite på TV. Drog på Martina Hag filmen Underbar och Älskad av alla. Nu har jag sett den tre gånger på väldigt kort tid.
Men den e så rolig.

Idag hade jag hoppats på sol och en härlig dag med C. Men det e grått och mulet .
Men är härlig dag kan man ju ha i alla fall.
Dags för frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0