Timbaland käkar korv

Många kors i taket idag. Först och främst för att jag är uppe och klockan är 10. För det andra skiner solen. För d tredje har jag lust att göra något idag. För det fjärde.. vindstilla. Fyra saker som inte skett på länge.
Min karl väckte mig av ett jävla snarkande. Men vad gör det när solen skiner? =)
Det värsta är att jag får för mig att det är varmt ute vilket det inte är. 7 grader. När jag tittar ut ser det ut som en sån där fuktig morgon när solen inte riktigt kommer igenom molnen men den kämpar.
Lite för kalt på träden bara.

Så vad skall man hitta på då?
Gå ut i alla fall!

Haha jag har drömt om Timbaland och Justin Timberlake inatt. Vi var ute i nån jävla bil och körde (olika bilar hela tiden, det var nån cykel med också.) Justin drog iväg rätt tidigt i drömmen för det var knas nånstans (dem var typ värsta gängmedlemmarna eller nåt) Så jag och Timbaland var kvar och han hade så mycket pengar! Sedelbuntar som han höll på med hela tiden. Jag skulle parkera bilen på nåt ställe och när jag kom tillbaka stod Timbaland och käka korv. haha. Tjockis. Hans barn var med också. 2 st små gulliiga saker.
Fan vad skadat alltså. Vart får man allt från?

Kommentarer
Postat av: Malin

vet inte heller riktigt vad som händer idag, ska åka hälsa på din faster om en liten stund, sen får väl d bli lite städning och sen eventuellt så blir d singstar med brosan och emelie och lille theo...

2008-02-09 @ 10:40:55
Postat av: anna

asså ni ska dit i alla fall? ringde inte Johan er?? Hon skulle tydligen få besök idag. hälsa henne

2008-02-09 @ 10:46:56
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Malin

Jo, johan har sagt d...tydligen....jag vet inte hur herrn har tänkt sig här hehe

2008-02-09 @ 11:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0