Torsdag

Idag har vi varit i Nossebro och hälsat på Chrilles kompis. Underbart väder. Sol fast jävligt kallt. Är inte syftet med solen att det skall bli varmt eller har jag fått det hela om bakfoten? Vi har i alla fall vart ute nästan hela dagen och jag är helt slut.
Soft att komma ut på landet lite och skaka av sig sin "city slicker" image. (skämta)
Asså snubben bor verkligen öde. Närmsta granne bor la i grannkommun typ. jag hade aldrig pallat att bo så. Hade nojat upp mig själv fett för minsta lilla sak.

-Tänk om det börjar brinna (biggest fear) Vem skall rädda mig om inte Chrille e hemma eller om vi inte vaknar?
-Om nåt tar slut hemma kan man liksom inte bara låna det av grannen. Allt måsta planeras in i minsta detalj
-Vem skall vattna blommorna och ta in posten när man e utomlands?
-Vem skall rädda oss när alla träd ligger som plockepinn över huset när stormen Sven-Göran dratt över landet?
Nej, ni märker att bo öde är inget för mig.

Mamma, kan du tro att jag ätit uppstoppad korv idag! =)
Gött va det också.
Vuxenpoängen haglar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0