torsdag

Idag har jag träffat Carro, nyss hemkommen från Thailand som alla andra gottegrisar. Känner sig som en blek fet strandad val när man ser alla andra. Vi var på bäckebol en sväng. Strosade runt på IKEA i tre timmar typ. Köpte nya kuddfodral till våra runda kuddar i sovrummet. tycker inte dem beiga passar på bra sen vi målade om. Så det blev vita jättesöta. jag fick en jättefin lampa av Chrille (jag köpte den men han betalar =)) Det är min alla hjärtans present från han. Gulligt.

RIMFROST Taklampskärm

Bild: ikea.se
Är det normalt att det inte medföljer kontakt när man köper an lampa? Hur fan har dem tänkt att den skall funka? Skall jag veva igång den eller?
Den kommer passa så fint i sovrummet. Köpte även krukor till sovrummert. Sex st vita i olika storlekar. Brukar inte tycka att IKEA har några schyssta krukor men dessa var nice och riktigt prisvärda.
Letade efter rosa panellängder men jag hitta fan inga. Får bli en tripp till klädkällarn nån dag (kanske lördag när jag ev ändå ska till Carro) och kika vad dem har. Å sen upp och låna mammas symaskin. Jag skall önska mig en egen symaskin när vi hittar en större lägenhet. Här finns ingen plats att ha skiten. Ok det går bra att sitta vid köksbordet och sy men vart ska maskinen stå när jag inte syr?
Dags att börja leta treor eller fyror nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååå va fin lampa! Får man fråga vad den kostar? Har letat länge efter nåt liknande, vi har en mindre på jobbet med bara kristaller å den hänger i ett badrum..hur fint som helst. Blir värsta mönstret på väggarna där inne. VILL HA!!!

2008-02-08 @ 08:02:16
Postat av: anna

298 bara! men man får köpa 2 delar. själva kristalldelen som heter rimfrost och sen en "lampdel" som heter Januari och så sätter man ihop det och Tadaaaa!! Fungerande lampa!! OBS! kontakt.. glöm ej att köpa. visst e den fiiin!!

2008-02-08 @ 11:32:01
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0