Andra bullar

Sista dagen som fattig... denna månaden i alla fall. Lön inatt. Me like. Jag har dock pengar kvar denna månaden (inte mycket men) Det är lustigt eftersom när jag jobbade på mitt andra jobb och tjänade 4000 mer efter skatt så hade jag aldrig pengar.

Idag skall jag baka kanelbullar och steka pannkakor till mig och Anita som vi kan äta på tåget imorgon.
Fan har råd att äta på tåget? Apdyrt ju. Bättre att kunna shoppa för dem pengarna.
å det skall bli så underbart att bo på hotell i två nätter. Slippa bädda sängen och slippa plocka undan efter sig. Och frukosten. Hallelujah!

Har vart och träffat mamma nu en sväng. Hon var och klippte sig och sen var vi och fika. Gött för dem att dem åker på söndag till Thailand. Dem är så roliga. Backpackers och 50+. Söta.

Ha en bra dag i det gråa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0