Äntligen fredag!

Gomiddag allesammans!
Beslutade mig för att inte åka ner till falkenberg ikväll utan jag tar och möter upp flickorna i ullared imorgon. Har sovit jättedåligt inatt. haft ont i ryggen och benet. Måste verkligen gå till läkaren med det här. Jag tror att det är ischias och då är det lika bra att fixa till det. Om det nu går... Det känns som ingen läkare tar en på allvar när man säger att man har ont i ryggen. Det enda dem tar på allvar är nåt som syns. Tråkigt att det skall va så.

Läste idag om att Britney Spears åkt in på sjukhus. Stackars brud. Hon är verkligen trasig. Men seriöst, borde inte fotograferna lära sig när det är bra att hålla sig undan!? Såg bilder när dem i princip slänger sig över ambulansen för att få en bra bild. undra om idioterna sover gott om nätterna?


seriöst!?

Funderar på vad jag skall hitta på idag. Chrile tvättar =) Jag borde verkligen åka och tvätta min bil. Den ser ut som f*n men det är ju så kallt ute så då fryser la dörrar och allt sen så kommer jag inte in i bilen.
Ikväll skall vi i alla fall äta färska räkor. Mmmm vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Malin

nej, tvätta inte bilen idag om du inte har sånt fett och smörja alla lister och lås med....

2008-01-04 @ 13:26:57
Postat av: Malin

nej, tvätta inte bilen idag om du inte har sånt fett och smörja alla lister och lås med....

2008-01-04 @ 13:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0