Heliga söndag

Idag var vi uppe tidigt faktiskt. Jag gick upp halv elva typ. Har sovit riktigt dåligt inatt dock. Kunde inte somna och sen var jag uppe två gånger så jag sov middag förrut efter maten. Jag älskar att sova middag. Jag är som ett barn. Först mat sen sover jag.

Vi har målat färdigt i sovrummet. Det blev helt sjukt bra! Mycket mörkare och mysigare nu. Förrut var det vitt med en stor ful brun fyrkant i mitten av ena väggen. Groteskt. Nu är det olivgrönt och helt mysigt.
Efter målningen åkte jag och Chrille ut till 421. jag köpte en lång skjorta och 2 toppar på H&M. Chrille köpte Playstation 3. Så nu har han något att leka med =) Jag förstår mig inte på dessa nya spel som är i 3D. Tacka vet jag dem hederliga gamla nintendo 8Bit eller Super Nintendo (favoriten) Jag blir helt snurrig av dessa 3D spelen och går bara runt och runt haha.

Nu skall jag äta ostbågar och dricka Cola
det är livet det ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med att supernintendo var roligt. men dom nya är inte så dåliga dom heller...

2008-01-13 @ 20:41:43
Postat av: anna

jag vill komma hem till er och spela wii nån kväll. Middag och wii kanske??

2008-01-13 @ 20:48:45
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sara

inga bilder på det nya sovrummet? nyfiken som attan...

2008-01-13 @ 21:10:54
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: Mamma

Kul att Ni är nöjda med sovrummet. Håller med Sara var är bilden jag är nyfiken. Kramis

2008-01-13 @ 21:19:07
Postat av: anna

men bilder kommer när det är ordning gjort såklart.. ni får la komma hit om ni vill se =)

2008-01-13 @ 23:10:44
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, klart vi kan ha wii och middag kväll....

2008-01-14 @ 09:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0