Prutt

Nu mäts ko-pruttarna. För miljöns skull

Jordbruket står enligt uppskattningar för 40 procent
av världens samlade utsläpp av växthusgaser
och det är idisslarna, som kor och får, som avger
mest gaser. Deras matsmältning producerar
metan som de rapar och fiser ut.


ur aftonbladet.se

----------------------------------------------------------------------------
Haha detta var det roligaste jag läst på länge.
Jag är lättad. Jag kan nu förtsätta köra vårslöst
men min bil. Jag kan hoppa över sopsorteringen,
fortsätta använda mycket hårspray och ha alla apparater
i lägenheten i gång samtidigt. jag kan även ha mina
23 grader inne som jag trivs så bra med.

Det är bara att skylla på dem gasiga kossorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0