Så trötter

Hade satt klockan på 10 idag men kom fan inte upp. Ställde fram den en halvtimma och då fick jag verkligen släpa mig upp. Skit vad trött jag har blivit! Mina ögon svider och gör ont. Fan att man ska jobba också. Hade velat ligga och sova hela dagen. Det skall jag göra i helgen! Fast på torsdag skall jag på pedikyr på Gildskolan. Å vad underbart. Senast jag gjorde pedikyr var i USA 2001. Kanske är dags att klippa tånaglarna igen. Haha skämta!

Jag och Chrille skall iväg om ett tag. Han sover fortfarande. Vill inte väcka honom än stackarn som fortfarande inte hade somnat när jag var uppe vid halv sex inatt.

Har fått mina kläder från Ellos. 2 plagg fick åka tillbaka resten behöll jag. Nu väntar jag på kläder från H&M. Jag är en postorder**** haha. Värsta torsken. Kunde inte motstå denna underbara vårjacka..


Jag köpte en vit. Vet inte om det var ett bra val. Får la byta den annars. Jag är faktiskt inte så mycket för vårjackor annars eftersom det nuförtiden går från vinter till sommar på en gång. Men nu slog jag till.
Såklart blev det lite annat också. Lurade på C ett par byxor också. Vad het han kommer bli!
Fått två nya tider i blomsteraffären. Skitkul! Dem behövde mig idag men det kunde ju inte jag tyvärr.
Nej, Nu drar jag.
Ha det gött

ÅÅåååååååååå vad jag vill att denna dagen skall va över NUUUUUUUU!
vill ha helg

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag e oxå postorder freak, beställde lite nya kuddfodral och gardiner från Jotex idag....kul med lite nytt och variation

2008-01-09 @ 11:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0