Samma sak varje år..

Varje nyårsdag får man läsa om samma sak.
Pojke skadad av raket, Brand orsakad av raket osv. Är det inte dags att få någon ordning på dessa jävla raketer? Visst, jag håller med att det hör nyårsafton till men att folk blir skadade vareviga år är mindre trevligt.
Jag är livrädd för raketer och smällare. Jag är nog som en hund. Duckar när jag går ute (haha som att det skulle hjälpa liksom) Sen vetskapen om att massa fulla människor står och fyrar av dessa färgbomber får inte mig att känna mig mindre rädd direkt.

Är ni också rädda för raketer?

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Inte speciellt men jag ser i mitt huvud när du springer runt hukad när du e ute..hahaha...rolig syn! Gott nytt år på dig med!

2008-01-01 @ 15:06:43
Postat av: Anna

Ja, verkligen. Tror jag ska hålla mig till skumpa varje gång jag fester, inte det minsta bakis! Härligt1

2008-01-01 @ 17:12:08
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Ja har pratat med Julia å hon kommer hit fre-lör. Har du lust att komma hit på besök då kanske? Hade varit jätte roligt!!! Vi fundera på att ta en sväng till Gekås eller nåt på lördagen... Hör av dig. Du kan la maila ditt nr till mig så hörs vi, [email protected]

2008-01-01 @ 21:00:12
Postat av: Anonym

faktiskt så är det såhär nuförtiden att man måste ha nåt sorts tillstånd för att få skjuta raketer. det fixar man hos polisen och jag har för mig att det kostar runt 500 lappen. men polisen har ju så mkt annat att göra så dom prioriterar väl kanske inte riktigt det här i första hand antar jag... synd det!

2008-01-02 @ 02:38:11
URL: http://faaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0