Saturday

Nyss hemkommen från kalas hos mamma. God mat och mycket mat som vanligt.
Sitter och chillar och Chrille latar sig på soffan. Tänkte kolla på några avsnitt av Gossip Girl om en stund. C ska ändå spela playstation så.
Undra vad man skall hitta på imon. Hörde rykten om att solen skulle kika fram igen. Kanske blir en promenix. Det är ju fan att man inte har pengar. Jag vill ha nya gardiner till vardagsrummet. Sovrummet vill jag också ha fixat.

Mycket man vill.
Men inte lika mycket som man VERKLIGEN vill.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: malin

hehe jag vill med få mycket fixat, och när man e fixad med ett rum vill man bara börja om hheeh

2008-01-19 @ 22:12:39
Postat av: Malin

Du e jätteduktig på att texta. Du ska få korten sen och skriva på, ska bara sätta på dekoren och skriva en lista på dom du ska skriva, sen om dom inte kommer e d ju bara att ta bort dom korten sen...

2008-01-20 @ 14:44:53
Postat av: anna

tackar =) jag fixa det så textar jag dem sen. tänk på att inte köpa för bred penna för korten e inte så stora va? e dem typ som ett visitkort eller? i så fall en 2,0 penna

2008-01-20 @ 16:28:51
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: malin

Dom e ännu mindre än visitkort, men jag ska kolla...

2008-01-20 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0