Softar lördag

C kollar på Sagan om Ringen och jag har inget att göra. Tycker verkligen inte om såna filmer. Jag gav ettan 20 minuter sen pallade jag inte mer. Försökte nu med men tankarna dalar iväg i helt andra banor.
Koncentration Allan..

Kopplade in den nya datorn som har legat i kartong sen vi försökte lämna tillbaka den. Dags att vänja sig vid den nu. Kostade ju trots allt alldeles för mycket för att bara ligga och samla damm.
Jag gillar den men jag stör mig på musplattan. Man vänjer väl sig kanske.
Jävligt snygg är den i alla fall!

Käkade jättegod middag ikväll. Grillade kotleter med ananas och ost mellan. Potatisgratäng till det. Den är faktiskt riktigt bra den grillen som vi fick från Volvo. Grym julklapp.

Nu skall jag sufra lite
See ya don´t wanna be ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0