update

Kanske är dags för en liten uppdatering.
Är hemma från jobbet. Ska ju jobba halvtid i tre veckor nu och vi la upp det så att jag jobbar 2 heldagar i veckan iställer för fyra halva dagar. Passar mig alldeles utmärkt. Imorgon skall jag jobba igen och är ledig på torsdag. Passart min utmärkt eftersom jag och Anita skall till stockholm på fredag. Tåget går 8.00. Förhoppningsvis kommer jag i säng tidigt på torsdag då.

Idag var det tvätt på schemat. Har dammsugit och städat här hermma också. Jag köpte doftkulor till dammsugaren. Har alltid undrat över det där om det verkligen luktar gott osv. Köpte med doft av liljekonvalj och jag säger bara UNDERBART! Det doftar som att du vänt upp och ner på hela hemmet och städat från golv till tak.
Doftkulor kan jag rekommendera. Jag beställde härifrån.

Har precis kollat på "I huvudet på Gynning" vet inte riktigt vad jag tycker om den där bruden alltså. jag har gillat henne tidigare. Men efter hon gjorde det där programmet om barn förra veckan så har mina uppfattningar om bruden ändrats. Varför skall hon ha med idioterna Schulman? Som Alex sa om barn:
- Det värsta med barn är att dem är dumma i huvudet.
För du verkar ju smart. Det var ju jävligt intilligent sagt....

Världen är full av idioter.
Skrämmande vad folk gör för att synas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0