wii

Idag har jag och C vart hos brorsan och spelat lite Nintendo Wii och det var verkligen Wii. Skitkul. Grym  idé dem har kommit på att man rör sig smtidigt som man spelar liksom. Vi lirade ett olympic spel med alla Super Mario gubbar och sonic och andra. Gav oss även på Guitar Hero men jag var så kass att jag gav upp efter en halv låt typ. haha så typiskt mig.

Är hemma från jobbet. Har jobbat klart för denna veckan nu.
Skulle gått på Bob Marley celebration party denna helgen men jag skiter i det. Känner inte för det och dem flesta artister har jag redan sett.

Ikväll skall jag slappa och sitta upprätt i soffan för att inte somna så att jag kan somna tidigt inatt.
ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0