Framkallning

Digitalkamera i all ära men det var fan bättre förr när man hade dem gamla hederliga filmrullarna. Sprallig och förväntansfull var man när man hade knäppt upp en rulle och åkte raka vägen till affären för framkallning. Nu är det bara ett projekt. 350 bilder sitter jag och laddar upp här nu. Jössenamn. Och tänk, jag köpte min kamera för 2 månader sen. Tänk när babyn kommer. Då måste jag framkalla varje månad annars blir det knas.

Snabbt går det ju inte heller...
En timma Sex and the city nu. Sen kanske bilderna är klara!

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe man borde vara mer duktig påa tt framkalla alla sina bilder, skulle jag göra det med alla våra så har jag och göra...så får bli årsvis nu istället..

2008-07-09 @ 14:59:03
Postat av: Sandra

Jag saknar oxå alla gamla kort man satt å bläddrade i. Å så ska halva rullen va skit dålig..haha..hör liksom till.

2008-07-09 @ 16:31:40
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

haha a det hör till ja

2008-07-09 @ 20:17:09
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0