2400 spänn fattigare

Jäkla utsugare dem är på Ford. 2400 gick det på för att laga ett litet clips och koppla ur airbagen. Jag skall skriva ett klagobrev till Ford faktiskt. Bilen jag har är en familjebil och att det inte är installerat innan så att man kan koppla ur airbagen är under all kritik. Låset hade kunnat vara installerat från fabrik och så hade man kunnat få köpa en nyckel för några hundra lappar i stället. Tvi på Ford.

Åkte hem till mamma och pappa i eftermiddags. Fick mat där och satt och tjöta lite. Fick med mig babyfilten hem som mamma virkade. En som jag egentligen skulle göra själv men jag tröttnade så efter jag hade kämpat mig med den andra så det lockade inte att göra en till. Denna är ursöt och 6kommer vara i barnvagnen.
Världens bästa mamma/mormor!

Nu sitter jag och avnjuter nybakat morotsbröd som jag bakade för en stund sen. Riktigt gott och saftigt.
Imon blir det Ullared... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0