9 juni

Vaknade vid halv nio och var uppe och pinkade. Den vanliga morgonritualaen. La mig igen men kunde inte somna om.

Igår gick jag och Chrille ner till röda sten och käkade middag på uteserveringen vid vattnet. Det blåste som satan men var fortfarande varmt. Gött att äta ute och underbart att vara nere vid vattnet och mys att vara med min älskling. När vi gick hem så gick vi genom parken och Chrille fick putta mig upp för backen haha. Jag orkar typ ingenting längre. För två veckor sen var det lite jobbigt men nu är jag typ en valross.  Jag undrar vad som skall hända under resterande veckor. Kommer inte kunna röra mig i slutet antagligen. Jag fattar inte folk som frivilligt väger 100-150 kilo...
Babyn var helt galen igår också. Sparkade och rörde sig heeela tiden. Läste någonstans att dem sover 90-95% av tiden inne i magen nu. Knappast våran baby i alla fall. Om den inte drömmer väldigt mycket förstås. Det är lite obehagligt när den trycker sig mog magen och typ sticker ut sin lilla rumpa eller ett ben eller nåt. Chrille fick komma och prata med den lill* så lugnade den sig en stund.
Nån som vet om det är så att bebisar rör sig mer i magen strax innan dem vill ut?

Idag händer det nog inte så mycket. Det blåser ute och ser inte så inbjudande ut att lägga sig vad havet som jag först hade tänkt.
Var inne på panduros hemsida och plockade ihop en massa saker men skickade aldrig efter. Haha. Jag gör alltid så. Plockar ihop en varukorg men sen blir jag för snål när jag ser vart priset hamnar.

Nu måste jag äta frukost.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är trångt där inne i magen nu det är därför som du känner den mera. Och det där med procenten som barnen sover tycker jag inte stämmer.

2008-06-09 @ 12:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0