Bättre idag

Vaknade upp till en ny dag (thank God) som känns betydligt bättre än igår. Fy fan säger jag. Tråk tråk tråk. Gick och köpte mig en kartong jordgubbar på kvällen. Dem sålde dem för en tia uppe i affären. No wonder. Alla var ju typ rötna!
Dem flög luftballong här igår igen. Verkar vara väldans poppis att lyfta från parken. Tänk nästa sommar när vi kan gå dit med den lilla. Det blir kul att titta på.

Vart ute på backaplan en sväng nu. Va inne på kicks och skulle köpa nåt bra till naglarna för dem flisar sig hela tiden. En expidit rekommenderade något bra. Men det kosta 265 spänn och det är jag för snål för. Köpte en annan från Sally Hansen för 120. Hoppas den funkar. Den utlovade 30% längre naglar på 5 dagar. Fantastiskt!



Köpte några deo också. Nya från dove skall jag testa tänkte jag. Men jag köpte en som jag vet är bra också. Så jag stod i kassan och skulle betala tre deodoranter. Haha dem trodde säkert att jag var värsta svettot. Gravid, fet och svettig.

Nu skall vi hem till C´s mormor och morfar på middag.
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0