BM besök

Idag fick jag se den lilla sparveln hos barnmorskan. Hon skulle kolla hur bebisen låg och ville göra det med Ultraljud. H♥n ligger precis som jag sa. Med huvudet ner, lite ruckbart fortfarande, kroppen på höger sida av magen och benen i mitten typ. Så det är den lilla rumpan som kommer pressandes ibland.
Hon kollade på huvudet och då låg den lilla fjärten och sög på tummen. Aaaaw. Sötnos. Så gott.
Hjärtljuden låg på 148.
Bebisen mår bra med andra ord. Fortsätt så nu vår lilla skatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ok, nu börjar man ju bli lite orolig!!!

Vart har du tagit vägen? Baby på väg?

Hoppas allt e bra bara!!

Kram kram

2008-07-03 @ 12:48:47
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

nej ingen bebis. tröttnat på bloggen bara kram

2008-07-03 @ 18:59:41
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Hittade hit av en ren slump (googlade på trall+backaplan) och jag älskar din blogg! Jag fullkommligt hatar bloggar annars, det är så överpretantiösa människor som skriver om sina "intressanta" liv. Men du har verkligen fångat mig med en lagom lång text och underbara bilder! (började ju gråta av den söta bilden med gemen.. och babymagen)



Lycka till med bebisen!



/Johanna, I'll be back..

2008-07-29 @ 12:16:53
Postat av: anna

aaaw tack! din kommentar värmde verkligen i hjärtat nu! Roligt att få höra av "okända" läsare. Alldeles för få som gör sig hörda. Kul att du gillar min blogg. Ha en underbar dag kram

2008-07-29 @ 15:07:21
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0