Dagen

Idag har jag och mamm vart på Ullared. Jg är mörbultad. Fötter stora som meloner och ryggen hugger och gör svinont. Det var sista gången tills babyn kommer som jag hittar på såna här dumheter. Vi gick dock inte länge idag (tyckte vi). Kom ner vid 11 och tog en fika. Sen in på GeKås. Gick där inne till klockan 16 ungefär.
Fick köpt det som jag skulle få köpt. Skötdyna till skötbordet, lite babykläder, pyamasar, en del heminredning, scrapbooking grejer hittade jag. Massa roligt! Två cardigans och ett linne till mig, lite ljus, hårspray och sånt annat krafs osv osv.

Imorgon skall vi hämta vagnen och jag är så excited! Skall bli så kul att ha den här hemma att titta på och övningsköra haha. Det kommer bilder imon kan jag lova.
Trodde inte att jag skulle få någon lön denna månaden från Volvo. Men det fick jag verkligen. En stadig jävla lön som är mer än vad jag kommer få på två månader som mammaledig kan jag avslöja. Säger jag mer så står någon snart med hårnål i nyckelhålet och försöker bryta sig in här hemma. Men jag är jävligt nöjd =).

Nu skall jag kolla på Medan du sov. Antagligen medans jag själv somnar...
Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Malin

Då ska jag med kolla på scrapbooking grejer sen när jag åker till ullared i höst med Jenny

2008-06-25 @ 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0