Dagen

Åkte och skulle kolla på STCC idag igen. Vi stod ju så bra igår på bron så vi tänkte göra samma sak idag. Trodde vi. När vi kommer dit så är det fullt av poliser och Aja Baja, på bron får man inte stå. Vet inte varför men jag antar att det är för att där kan man ju titta på det gratis och det vore ju jordens undergång. Gratis nöje sticker ju i ögonen på folk. Att polisen inte har viktigare saker att ägna sig åt än att stå och förstöra för folk som vill ha lite trevligt. Jag är en skattebetalare som dem flesta andra. Skall dem komma och säga till mig vart jag får stå och inte får stå? Snutjävlar. Är det någon som skall ge dem order så är det jag och alla andra som var där. Våra skattepengar som går till att dem skall stå där och göra ingen nytta. Inte är dem ensamma heller. Nej, en flock skall dem vara...

Så vi åkte hem igen. Jag sov middag en halvtimma eller nåt och gjorde mat efter det.
Ikväll har jag laddat upp för ev cravings. Coca Cola och jordgubbar. Åt en tallrik jordgubbar med glass förut. Fan vad gott!



Smask!

Chrille är iväg och jag har tråkigt... Finner ingen ro att kolla på film heller. Kanske sätter mig och pysslar lite. Var och hämtade min beställning från Panduro idag. Rena rama julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0