Den överskattade dagen

Trevlig midsommar på er!
Blev ingen frukost på sängen i morse. En tallrik yoghurt med flingor och banan får starta min dag.
Är inte alls sugen på att fira midsommar idag. Skulle vilja vara hemma och slappa framför TV:n med en godispåse. Regna kommer det la också göra helt otippat. Fast här är faktiskt (kors i taket) fint nu. Lite blå himmel och sol. Blåser som vanligt.
Ne, nu ska jag sluta va så neggo..
Köpte en fin tröja jag skall ha på mig ikväll. Får se om det dyker upp en bild.
Eftersom jag inte skulle vara så neggo så avslutar jag här då. Lika bra.
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Glad midsommar tjejerna+ killen. Eller kanske Tjejen+ killarna...vem vet...

Hahaha..fan va tråkig jag e...iallafall...

Vi åt samma frukost idag! ;) Lite lustigt!

Kram kram du får säkert en jätte bra kväll ska du se.

2008-06-20 @ 15:27:45
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0