För go

I lördags när jag och Chrille skulle iväg så stod jag och klädde på mig och sa till honom att jag vill ha ut den lilla bebisen nu för jag ser ut som en fet padda. Han kramade om mig och sa:
- Nästa vecka åker vi och köper kläder till dig. Du får av mig.
Gissa vad mitt svar blev?
- Nej jag vill inte köpa några kläder!
Ja, ni läste rätt. Det är nog första gången dem orden kommit ur min mun.
- Eller jo, tillade jag. En tröja att ha på midsommar.

Men hur roligt är det att handla kläder när man är fet?
Inte ens skor kan man handla ju när fötterna är som två bollar.
Suck.

Tur att det är värt allt! Allt för lilla babyn...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman då... Du e ju inte fet! Bara en liten mage som snart försvinner. Jag har själv sett bilder på dig, du e ju jätte fin!!! Gravidmage e ju nåt av det finaste som finns! Å det klär dig perfekt!

Kraaaaaaaaaaaaam

2008-06-16 @ 19:41:08
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

tack gumman. go du e. kram!

2008-06-16 @ 22:29:55
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0