Förvirrad

Jag fattar ingenting. Jag skrev ju om min lön från volvo som jag inte hade räknat med. Nu var jag inne på min IT bank och ser att försäkringskassan också har betalat ut pengar. Jag är helt förvirrad men samtidigt lite skraj. Det kommer antagligen bli så att jag blir utan pengar en månad eller nåt så det är bäst att stoppa undan en månadslön nu. Ringde lönekontoret eftersom dem betalat ut min semesterersättning och jag skall inte ha någon semester i sommar. Men det var tydligen rätt. Den får jag nu ändå. Så allt verkar ju vara under kontroll.

Snart kommer la bakslaget....

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej hoppas att du får en fin dag :)

2008-06-27 @ 11:39:05
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0