Fredag den 13e

Men ingen otur hittills. Jäkligt trött och har haft ont i magen och ryggen men vi har haft en mysig dag jag och min kära. Vi planerade att åka till Varberg men när Chrille ringde sin kompis så sa han att det var skitväder där nere så vi hoppade det och tog en fika på Röda Sten istället. Sen åkte vi över till hisingen, parkerade bilen och gick och ställde oss på Götaälv bron och kollade på STCC. Massa snabba bilar. Inte min hobby direkt men det var faktiskt häftigt att se. Fort gick det. Vi kollade på Carrera cup. En massa Porsche bilar med andra ord. Sen skulle det vara en paus så vi åkte hem och skulle hämta kamera och grejer men jag somnade så vi kom aldrig iväg igen haha. Lika otroligt jäkla trött idag med.
Vaknade och vi gjorde middag sen kollade vi på Semi Pro med Will Farrell och Andre 3000. Skadad film. Den kan jag verkligen rekommendera.


'
Nu är jag sjukt sugen på jordgubbar och coca cola. Vart får man tag på det kl 23 på en fredag?
Nu börjar det... Cravings...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0