Girls night out.

Igår var det äntligen dags. Sex and the city filmen.
Jag, Sara och Lisa var och käkade på Amazing Thai. Bra att gå på såna ställen när man är gravid för då äter man verkligen för så mycket man betalar för haha.
Filmen började 21:20 och den var allt som man kunde drömma om. Så jävla bra! Vill se den igen och igen och igen..... men jag stör mig på Mr Big fortfarande. Hade önskat att Carrie ended up with Aidan. Han var en sån klippa.

Idag var jag uppe och studsade klockan 7:30. Lämnade in bilen för urkoppling av airbagen på passagerarsidan. Kan ju inte ha det när man skall ha en bilbarnstol fram. Plus att dem skulle laga ett fack som hade pajat på instrumentpanelen. 2200 kronor fattigare. Tung suck.
Skall åka med ut till Tuve när C drar till jobbet och hämta bilen då. Kul att ta sig från Hisingen till fastlandet vid den tiden. Kommer ju ta en timma typ. Normalt sett tar det 10 minuter. Funderar på att dra till mamma och pappa en sväng istället.
Palla sitta i bilkö.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst va den toppen bra!

Tack för en ur trevlig kväll!

Puss och Kram

2008-06-23 @ 23:48:34
Postat av: Anonym

ja ja håller me hon e fin .

2008-06-25 @ 11:10:01
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0