Guten Abend

Kom hem för en stund sen. Har varit hos mamma och pappa. Ätit middag där och jag har gjort färdigt filten! Den blev så fin och jag är verkligen nöjd. Så söt med den lilla kanten runt. Virkade så jag fick mjölksyra i armen haha. Så skönt att saker och ting börjar komma i sin ordning. Hemmet börjar se ut som jag vill ha det bland annat. Idag åkte mormors ryamatta tillbaka till mor och far och den andra skall in på kemtvätt. Får se när det blir av. Ingen jättebrådska heller direkt. Skulle behöva moppa golven med risk för att bli liggande resten av dagen med ont i ryggen.

Nu är jag så sjukt trött och skall äta lite kvällsmat sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0