Hemma!

Nu har jag kommit hem från Nossebro. Jag åkte hem själv, Chrille får åka hem med sin kompis. Ikväll var det sån där cruising grej där uppe som dem skulle kolla på. Jag hade tänkt följa med men det vägde tyngre att komma hem, ta en dusch och komma bort från alla jävla småkryp! Det är bara att inse, jag är en stadsbo. Ingen lantmänniska. Äcklas ju av allt. Tog en dusch igår och det är så mycket järn i Christoffers vatten att jag var förvånad att jag inte hade rostat under natten. Man känner sig inte fräsch liksom. Jag var snäll och tog hand om disken också, men det var ju också äckligt eftersom vattnet typ lukta skit. Det kändes inte som att det blev rent. Men hallelujah nu är jag hemma i Götet! Gött mos :P.

Fan, helvetes jävla skit (och sen följer ännu mer svordomar). När vi åkte till Nossebro igår så blev jag fotad av en jävla fartkamera! Kul liv. Jag hade satt farthållaren på 70 nånting men det var ju bara 50 där! Så blixt sa det. Det är ju faaaaaaaaaan! Jag är verkligen sne. Visst, jag får skylla mig själv men jag stör mig att dem skall övervaka allt och alla hela jävla tiden. Fucking Babylon! Blir du inte filmad när du kör bil så blir du filmad när du åker spårvagn. Eller när du äter middag på en restaurang. Eller när du tar ut pengar, eller när du är på en bensinmack osv osv.
Storebror ser dig överallt.

Så vad gjorde vi i Nossebro då? Jo, Chrilles kompis bor ju där i ett fallfärdigt hus. Så nu höll han på och fixa taket. Lägga på takpannor som han hade tvättat (Vadå överambitiös?) så skulle skiten på igen. Jag kollade bara på och satt i min solstol typ haha. Gött att vara gravid. Man slipper slava. Men jag tyckte synd om killarna som var uppe på taket i typ 40 graders värme. Idag höll jag fan på att svettas ihjäl. För varmt nästan. Det fläktade ingenting. Därför kände jag ännu mers för att åka hem.

Nu skall jag packa upp våran väska och duscha.
Bloggar nog mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0