Lördag eller söndag?

Förvirrad vet inte vilken dag det är... Lördag ser jag nu.
Men vad är det som händer i GBG seriöst? Skottlossning i Vasastan nu också. Jag säger då det... Troligtvis samma skit som igår på Hisingen. Men vem vet?

Gårdagen ja.
Vi hade jättetrevligt. Kom ut till dem vid 14 tiden och gjorde i ordning lite midsommarlunch. Potatis och sill och det där som hör till. Så jäkla gött. Dem hade ingen gräslök i affären när jag och Chrille handlade. Den var slut från leverantör stod det. Vadå slut från leverantör. Leverantören är la naturen eller? Tur att Tess var så rutinerad och hade köpt en knippe.
Satt och tjötade och käkade hela kvällen typ. Och badade bubbelpool. Riktigt nice. Mamma och Pappa en sån får ni ta och skaffa!
Vi åkte hem och sov i alla fall jag och Chrille. Borta bra men hemma bäst.

Midsommarafton i bilder:















Nu har vi fått ett skötbord också. Vi skulle köpa Tommy och Tess gamla men vi fick det av dem. Så snällt! Det är ett sånt man har på badkaret. Verkar väldigt bra och stabilt måste jag säga. Skall köpa ett underlag bara. Kikar på Ullared. Försöka lösa något fiffigt med förvaring av blöjor och sånt också. Kanske kan hitta nåt smart. jag tänker något man kan hänga på toadörren med en massa fack...

Idag händer det inte mycket. Vi har käkat pizza och sovit middag precis. Haha som två bebisar. Mat och sömn.
Skall la kolla på nån film sen också.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh poolen ser ju int efel ut..

2008-06-21 @ 21:44:25
Postat av: Sandra

Åhhh va söt du e i din mage!

STOOOR kram på er!

2008-06-22 @ 11:55:51
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

tack stumpan!

2008-06-22 @ 16:28:59
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0