Morning

Vaknade tidigt idag. Extremt varmt i lägenheten. Jag kommer nog va rätt seg idag med tanke på att jag somnade vid tre igår natt och vaknade kl 8 idag. Men men, får la sova middag en stund.
Fan vad tråkiga alla är. Gick upp och gjorde mig en tallrik gröt och skulle läsa lite bloggar så är det inte en enda som har uppdaterat. Tråkrövar.

Nationaldag idag. Jaha, vad gör man då då? Klär sig i gult och blått? Löjligt att det skall bli uppståndelse kring nationaldagen nu. Inse, det kommer aldrig bli ett firande som i Norge. Det verkar ju vara det dem är ute efter.
Vi skall i alla fall till Nossebro. Jag skall spendera helgen med två galna killar som kommer dricka öl tills dem stupar antagligen. Får inte glömma packa ner öronproppar. Vi skall sova över ju....
Imorgon var det någon cruising grej där. Det vill ju Chrille se såklart. Underbar som jag är så följer jag med. Fast jag måste erkänna att det skall bli skönt att åka från stan och komma ut på landet ett par dagar.

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Emma :)

Håller med, nationaldagen tänker man knappt på att det är. Bara vissa som firar det och har sig. Ha en bra dag! :)

2008-06-06 @ 09:09:57
URL: http://emmasternrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0