Ny dag nya tag

Hade precis en tanta här som köpte en av Chrilles byråar. Nån som vill köpa den andra kanske?
250 spänn vill vi ha. 500 nypris på IKEA. Funkar bra som sängbord också.



Fasikens vad gött jag har sovit inatt. Vaknade kl 8 första gången (tror jag) av att jag behövde kissa. Måste ju vara nåt slags rekord. Tror inte att jag har vart uppe inatt. Häromdagen så hade Chrille somnat på soffan. När vi pratade på morgonen sa jag:
- Vad tidigt du somnade igår. jag var uppe vid 3 och då sov du på soffan.
- Jag sov inte när du var uppe sa han. haha
Jag måste vart helt borta. Jag trodde verkligen att han låg och sov.

Iadg är det röjning i lägenheten som gäller. En del som skall upp på vinden. Tvätta i eftermiddag plus att Carro skall komma hit. Så idag har jag lite att roa mig med.
Igår hade jag så roligt så jag gick och drog åt alla skruvar på våra stolar haha. Men det bövdes faktiskt. Dem var lite skrangliga.

Hörs sen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0